13 Nisan 2012 Cuma

ANLAYANA SAZ SİNEK ZURNA AZ !


Ah, bu katı, kaskatı beden bir dağılsa,
Eriyip gitse bir çiy tanesinde sabahın!
Ya da Tanrı yasak etmemiş olsa
Kendi kendini öldürmesini insanın!
Tanrım, Ulu Tanrım, Ne bunaltıcı, ne berbat,
Ne tatsız, ne boş geliyor bu dünya bana!
Ah ne iğrenç, ne iğrenç Bakımsız bir bahçe ki
Azgın bitkileri tohuma kaçmış,
Pis, kaba ne varsa tabiatta, sarmış içini.( Hamlet )

 
Bu  William Shakespeare  kafası ...


           



    NERDEN GELDİĞİNİ BİLDİĞİM,NEREYE GİDEMEYECEĞİNDEN EMİN OLDUĞUM,
   
    MUTSUZLUKLARI  PİSUVARA BENZEMİŞ SURATLARINDAN  AKAN  ,
    
     O SURATLA O TAVIRLA GENLERİYLE İLERDE Kİ NESİLLERİ MUTASYONA UĞRATACAĞINI DÜŞÜNDÜĞÜM - ki o adamı yada -bu gidişle- adamları uyarmak isterdim- KADINDAN BOZMALARA , 


    KRALDAN ÇOK KRALCILARA, 
   
    ONUN BUNUN  YALAKALARINA, 
    
     BEN GELİRKEN  GİTTİĞİ YERLERİ  MEDENİYETTEN SAYANLARA 
SELAM OLSUN !


Buda Nefretle Beni Bekle kafası ...





7 yorum:

  1. kafan güzelmiş senin mi :)

    YanıtlaSil
  2. Hamlet gibi çok demişliğim vardır ne olurdu ALLAH insanın kendi canını almasını yasak etmemiş olsa diye...
    Ama iyi ki de etmiş zira o kötü günlerin akabinden gelen bu güzel günleri nasıl görebilirdim..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ~♡ηυяѕαℓкιмι™ aklımda olmayan bi şeyle yazıma yeni bi yorum getirdin gerçekten:)

    YanıtlaSil
  4. yorumun için teşekkürler canım=)iade i ziyarete geldim=)
    hahh fotoya bayıldım=)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim duygu :)

    YanıtlaSil

Yorumlar